Картофи

Търговски стратегии за продажба на реколтата от картофи

Пазарната цена може да варира. Тя се базира на търсенето и предлагането и може да бъде висока, средна или ниска. Това е рисков търговски метод, особено за начинаещи стопани.... »»»
 

Пазарна ориентация

Повечето стопани все още отглеждат продуктите, които винаги са отглеждали, като някакъв навик. Те са производствено-ориентирани. Все повече и повече обаче, нараства необходимостта стопаните да станат пазарно-ориентирани. ... »»»
 

Връзки с обществеността /PR/ и маркетинг /пакетиране/

Освен, привлекателността на опаковачния материал, опаковката дава и предимството, че предлага допълнителна информация чрез текстове, картинки, търговски марки и др.... »»»
 

Асортимент и характеристики - основни типове картофи

Асортиментът на картофените сортове е много широк. Различават се няколко основни типа сортове:... »»»
 

Избор на сорт картофи, холандски сортове картофи адаптирани за България

Избора на сорт, подходящ за даден случай е важен момент и не бива да се подценява. Той не следва да се решава в последния момент – непосредствено преди засаждането, а далеч по-рано, още през есента. Самият избор зависи от няколко фактора, най-важни от които са климатичните и почвени условия в дадения микрорайон и предназначението на произведените картофи. ... »»»
 
Карта на сайта Условия за ползване Свържете се с нас
©2013 Agrico Bulgaria